Surface

När jag skulle genomföra en kontrast röntgen på st Görans sjukhus för ca en månad sedan,(misstanke om förstorad mjälte) så vart jag helt tvungen att ta ut naveln och surf som syns på bilden. Jag hade gjort det vid ett tidigare tillfälle och då va det inga problem att få in den igen. Men nu va det som om det inte alls ville gå lika smidigt. Bloden strålade och ont gjorde det också, med tungt beslut vart jag tvungen att låta hålet växa igen. Efter dett aingrepp har jag känt mig en aningen naken under naveln. Tycker ni att jag skall göra en ny eller?

Kommentarer
Postat av: Thina Björk

Ja helt klart.. Den var ju riktigt snygg... Är allt bra med er?? Du hör knappt av dig.. Kram

2009-02-28 @ 11:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0