Andreas

Det kunde jag ha anat då jag slog upp QX startsidan och ser till min stora besvikelse att Andreas Lundstedt har blivit vald till årets homo. Som årets homo skall man väl ha uträttat något speciellt eller har jag missat den punkten helt och hållet?
För att citera "Det Andreas gjorde betydde oerhört mycket för dem som i tysthet levt med sjukdomen och aldrig vågat berätta" står det i motiveringen.
Men jag kan inte läsa någonstans att han har ställt upp för dem som är Hiv plus eller gjort någonting för alla dessa som lever med sjukdomen.
Men dt är nog så att alla som röstade på denna gala bara har ögon för herr Lundstedt just för att han är sångare i Alcazar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0